کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید

اگر به دنبال کابینت نئوکلاسیک برای کابینت آشپزخانه خود هستید، اولین پیشنهاد ما کابینت نئوکلاسیک سفید رنگ هست. رنگ سفید برای کابینت های نئوکلاسیک بسیار مناسب می باشد و زیبایی و درخشندگی فوق العاده ایی را در هر آشپزخانه ایجاد می کند. بسیاری از افراد رنگ سفید را برای کابینت های نئوکلاسیک مناسب ترین رنگ می دانند و افراد زیادی اقدام به تهیه این رنگ کابینت برای آشپزخانه خود می کنند. توجه داشته باشید که رنگ سفید هیچ گاه از مد نمی افتد و انتخاب کابینت های سفید رنگ در هر متریالی باعث جذاب ماندن آشپزخانه می شود.

همچنین کابینت هایی مانند کابینت سفید طوسی، سفید طلایی، سفید قهوه ایی، سفید مشکی و… ، از جمله کابینت هایی هستند که در اثر ترکیب با رنگ سفید باعث به وجود آمدن کابینت هایی بسیار زیبا برای آشپزخانه می شوند که در ادامه نمونه هایی از این موارد را به شما نشان می دهیم. 

دلایل محبوبیت کابینت نئوکلاسیک سفید رنگ

به طور کلی کابینت سفید رنگ نه تنها در طرح های نئوکلاسیک، بلکه در طرح های دیگر نیز جزو محبوب ترین رنگ ها می باشند و دلایل این محبوبیت به چشم نواز بودن این رنگ و از مد نیفتادن آن برمی گردد. کابینت سفید  نئوکلاسیک هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هست. 

نکته دیگر حس خوبی هست که فرد از رنگ سفید دریافت می کند. وجود اشپزخانه سفید رنگ در آشپزخانه باعث می شود تا فرد حس تمیزی و آرامش را بگیرد و از محیط و آشپزخانه مورد نظر حس خوبی بگیرد. در طی سال های اخیر استقبال مردم از کابینت های نئوکلاسک و علی الخصوص نوع سفید رنگ آن ها زیاد شده و به نظر می رسد این استقبال تا سال ها ادامه دار باشد.

کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی

همانطور که گفتیم، ترکیب رنگ کابینت سفید با بعضی رنگ ها می تواند رنگ های فوق العاده ایجاد کند. در این طرح ها اغلب دستگیره های کابینت و خط دور آن ها و برجستگی هایشان را به رنگ طلایی می کنند و این ترکیب رنگی باعث می شود محیط آشپزخانه به شدت جذاب و درخشان شود. وجود این رنگ باعث می شود آشپزخانه از فضای یک دست سفید دربیاید و کمی از خلوت بودن محیط کاسته شود.

نمونه کار های کابینت سفید طلایی

کابینت سفید طوسی نئوکلاسیک

رنگ طوسی هماهنگی بسیار خوبی با رنگ سفید ایجاد می کند و در کابینت های نئوکلاسیک شاهد استفاده های زیادی از این طرح کابینت هستیم. کابینت‌های سفید طوسی انتخابی محبوب برای آشپزخانه‌ها هستند. آنها شیک، همه کاره و جاودانه هستند. رنگ سفید به انعکاس نور کمک می کند و باعث می شود فضا بزرگتر و روشن تر به نظر برسد، و این امر آنها را برای آشپزخانه های کوچک ایده آل می کند. کابینت های سفید طوسی نیز در طیف گسترده ای از سایه ها موجود هستند، بنابراین می توانید ظاهری را پیدا کنید که کاملاً با دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد.

 

نمونه کار های کابینت طوسی سفید نئوکلاسیک

کابینت سفید مشکی نئوکلاسیک

همیشه ترکیب رنگ سیاه با سفید اثر های خاص و ماندگاری ثبت کرده و بسیاری از کمپانی های مطرح بزرگ از این رنگ ها الگو می گیرند. کابینت سفید مشکی نئوکلاسیک باعث به وجود آمدن آشپزخانه ایی بسیار شیک می شود به طوری که سیاهی و سفیدی موجود مکمل یکدیگر شده و به جذابیت آشپزخانه می افزاید.

نمونه کار های کابینت سفید سیاه نئوکلاسیک

کابینت سفید نئوکلاسیک کوچک

کابینت‌های نئوکلاسیک سفید انتخابی عالی برای آشپزخانه‌های کوچک هستند زیرا به بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن فضا کمک می‌کنند. رنگ سفید نور را منعکس می‌کند و می‌تواند حس وسعت را ایجاد کند. علاوه بر این، کابینت‌های نئوکلاسیک معمولاً دارای خطوط و جزئیات ظریف هستند که می‌توانند به افزودن علاقه بصری به آشپزخانه‌های کوچک کمک کنند.

نمونه کار های کابینت سفید آشپزخانه کوچک نئوکلاسیک

فرم ثبت سفارش آنلاین

    خرید به صورت اقساطی

    مزایای کابینت های سفید رنگ نئوکلاسیک

    یکی از مهم ترین مزیت این رنگ کابینت های نئوکلاسیک این هست که باعث بزرگ نشان داده شدن آشپزخانه می شوند و بر خلاف رنگ های تیره فرد حس بدی از آشپزخانه کوچک خود نمی گیرد. از طرف دیگر ترکیب نئوکلاسیک سفید با رنگ هایی مانند طوسی، مشکی، طلایی و … بسیار زیبا هست و این رنگ های ترکیبی نیز طرفداران زیادی دارند. ( بیشتر این رنگ ها که با رنگ سفید ترکیب می شوند در دستگیره ها و دور کابینت به صورت نوار خطی استفده می شوند.)

    همچنین اگر به دکور و لوازم تزئینی علاقه زیادی دارید و تمایل دارید در آشپرخانه خود از این لوازم استفاده کنید، وجود کابینت نئوکلاسیک سفید باعث به چشم آمدن بیشتر آن ها شده و به شدن باعث زیبایی آشپزخانه می شود.

    معایب کابینت سفید نئوکلاسیک

    همیشه نیاز هست که به تمیزی کابینت های سفید رنگ بیشتر از کابینت های دیگر رنگ ها توجه شود. رد انگشتان دست بخصوص وقتی دارای چربی زیادی هست، به وضوح در این کابینت ها مشهود هست. همچنین ذرات گرد و غبار در کابینت های سفید رنگ نئوکلاسیک (بخصوص قسمت های تو رفتگی آن ها) بیشتر دیده می شود و باید توجه زیادی به این مورد نمود. 

    .

    5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
    برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

    14 + 9 =

    نوشتهٔ پیشین
    7 شرکت برتر کابینت سازی در تهران
    نوشتهٔ بعدی
    کابینت آشپزخانه کوچک پنجره دار
    ×

    ارسال پیام در واتس‌اپ

    × واتس‌اپ